FIZETÉSI FELTÉTELEK:
A webáruházból megrendelt termékek kiegyenlítésére négy féle fizetési lehetőség kínálkozik:
1. Készpénzes fizetés, utánvétellel
Fizetés az áru átvételekor, a futárnak készpénzben. Ez esetben a fizetést Ön a futárszolgálat kollégájával intézi a csomag értékének alapján meghatározott utánvételi díj ellenében. A kiszállításokat csak Magyarország területére vállaljuk. A szállítási díjak felől a szállítási feltételek menüpont alatt tájékozódhat.
2. ONLINE bankkártyás fizetés
A kosárba helyezett termékeket, bankkártyával is meg tudja vásárolni, a Barion Payment biztonságos felületére átirányítva. Személyes átvétel esetén szolnokii telephelyünkön is tud bankkártyával fizetni. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion Payment fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Barion Payment által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.
Az internetes áruházunknak az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
• Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13–19 jegyű szám.)
• Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye [CVV2, vagy CVC2]. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:
• Visa® (dombornyomott)
• MasterCard® (dombornyomott)
• Elektronikus (nem dombornyomott). Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz!
• Maestro® A Barion Payment internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
2. Előreutalás
Vásárlóinknak lehetősége van előreutalással, bankszámlára történő befizetéssel kiegyenlíteni rendelése ellenértékét. Ebben az esetben az árut akkor szállítjuk ki, ha az összeg bankszámlánkra megérkezett.
Bankszámlaszám: K-Mobil 2006 Kft. - 11600006-00000000-17853116, Erste Bank Hungary Nyrt.
3. Készpénzes fizetés, személyes átvétellel
Fizetés az áru átvételekor, szolnoki telephelyünkön történik készpénzben vagy bankkártyával. Az online leadott rendeléseket kérjük, hogy 3 munkanapon belül vegye át. Akadályoztatása esetén kérjük, hogy tájékoztasson minket az átvétel várható időpontjáról.
A megrendelni kívánt termékek adatlapján írja be a jelölő négyzetbe a kívánt mennyiséget és kattintson a kosár ikonra, ily módon elhelyezzük a terméket a kosárban. Ezt követően folytathatja a vásárlást az áruházban és a további termékeket a fenti módon helyezheti a kosárba. A kosárban a későbbiekben megrendelni kívánt termékeket gyűjtheti és módosíthatja.
A kosárba helyezések tartalmát a fő ablak jobb felső részén lévő "Kosár" ikonra kattintva folyamatosan nyomon követheti, ahol látszik hány termék került a kosárba, és milyen értékben. Miután befejezte a vásárlást az áruházban, a fő ablak felső részén a "Kosár" ikonra kattintva indíthatja a megrendelés elküldését. A Kosárban található "TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ" ikonra kattintva tudja kiválasztani a szállítási és fizetési módot, és a kiválasztott feltételeknek megfelelő szállítási díjat is itt láthatja. A "TOVÁBB" ikonra kattintva kérjük töltse ki a szállítási adatait. Az adatok kitöltése után kérjük kattintson a "MEGRENDELÉS" ikonra. Az elküldött megrendelés után kap egy e-mailt, az Ön által megadott e-mail címre, mely az Ön rendelésének visszaigazolása. Kérjük, hogy amennyiben nem érkezik e-mail Önhöz, keresse a Vevőszolgálatunkat, mert ebben az esetben vagy technikai hiba nem került rögzítésre a rendelése vagy rossz e-mail címet adott meg.
1. Kosár
Itt áttekinthető mit vásárol, módosítható a mennyiség, törölhető a termék, vagy új termékeket választhat.
2. Számlázási adatok
Rendelésenként megváltoztatható a számlázási és szállítási cím.
3. Szállítási és fizetési mód
Kiválaszthatja a szállítás és a fizetés módját (online bankkártya,előreutalás vagy utánvét)
4. Megrendelés
Megjegyzést fűzhet a megrendeléshez max. 250 karaktert, ellenőrizheti még egyszer a tételeket. A lap alján a "Megrendelés" gombra kattintva tudja véglegesíteni a megrendelést
5. Visszaigazolás
A rendszer rövid időn belül visszaigazolja a rendelését, elküldi a rendelés azonosítóját, a megrendelt tételek árait, valamint a fizetendő végösszeget. Előreutalás esetén a banki utaláshoz szükséges adatokat is megküldjük. A hivatkozási számot kérjük, hogy jegyezze fel, mert a Vevőszolgálatunknál ezzel az azonosítóval tud érdeklődni, a rendelés státuszáról. Ha hibás email címet adott meg vagy nem kap visszaigazolást kérjük keresse a Vevőszolgálatunkat.
Amennyiben további kérdése lenne a vásárlási, fizetési és szállítási feltételekkel kapcsolatban, kérjük keressen minket munkaidőben 8:00-tól 16:00-ig az alábbi elérhetőségek egyikén:
e-mailen: info @ k-mobil2006.hu
telefonon a 06 70 320 3140 számon.
vagy személyesen 5000, Szolnok, Abonyi út 1. alatti üzletünkben H-P 08:00-16:00 között.